برپایی چندین برنامه علمی مختلف در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز

۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۹ کد : ۱۸۶۵۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۴۲

 

به مناسبت هفته پژوهش، برنامه ها و سخنرانی های علمی در موضوع های مختلف در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، نقش پژوهش در ایجاد و توسعه کسب و کارها از سخنرانی علمی برگزار شده این دانشکده بود که با ارایه دکتر سیدهادی اسلامیان دکتری اقتصادسنجی گرایش تحقیق در عملیات برگزار شد.
آموزش نرم افزار حسابداری سپیدارسیستم آسیا از دیگر برنامه های هفته پژوهش در دانشکده اقتصاد و مدیریت بود که در سه روز جداگانه در سه جلسه با تدریس دکتر علیرضا فضل زاده، دکتر وحید احمدیان و دکتر سجاد نقدی از اعضای عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و دکتر یونس حیدری مدرس دانشگاه برگزار شد.
بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی( AI Marketing) از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در هفته پژوهش در این دانشکده است که با ارایه دکتر قهرمان موحدی، دکتری مدیریت صنعت( معاون اعتباری بانک صنعت و معدن استان آذربایجانشرقی) برگزار گردید.
ارایه کاربرد NFT در بازاریابی با تدریس دکترمرتضی مختاری، رئیس کمیته بازاریابی دیجیتال انجمن علمی بازاریابی ایران، پروپوزال نویسی با ارایه دکتر سکینه سجودی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و تحلیل های آماری براساس مدل DSGE با استفاده از نرم افزار داینر با تدریس دکتر پری جعفری لیلاب دانش آموخته دکتری اقتصاد دانشگاه تبریز از جمله دیگر برنامه های دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز در هفته پژوهش بود.
لازم به ذکر است؛ این برنامه ها در سایت دانشکده و تالار شماره  2 دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز برای علاقمندان برگزار شده است.

 


( ۴ )

نظر شما :